sobota, 1 sierpnia 2015

Zamówienie ze strony Aros.pl



  Witam Was wszystkich! Dzisiaj przychodzę do Was z trochę innym postem, bo nie będzie to recenzja książki, tylko opowiem Wam o pewnej stronie internetowej, którą jestem po prostu zachwycona.
  Mam na myśli internetową księgarnię Aros.pl, w której jakieś 2 tygodnie temu złożyłam zamówienie. Na razie zamówiłam tylko dwie książki:''Kosogłosa'' i ''Zbuntowaną'', ponieważ chciałam przetestować tą stronę zanim złożyłabym większe zamówienie. Ta księgarnia była polecana przez wielu booktuber'ów więc miałam wobec niej wysokie oczekiwania i nie zawiodłam się.
  Chyba największym plusem tego dyskontu jest cena książek, bo za 2 pozycje razem z przesyłką zapłaciłam niecałe 52 złote, a w Empiku lub Matrasie kosztowałoby mnie to 75-80 złotych. Drugim niewątpliwym plusem jest to, że książki wysłano już następnego dnia, więc gdy złożyłam zamówienie w niedzielę, to w poniedziałek były już w drodze do mnie, a środę mogłam je odebrać w kiosku Ruch. Za przesyłkę do kiosku zapłaciłam jedynie 2,99 zł, ale była też inne możliwość doręczenia paczki  np. przez Pocztę Polską lub firmę kurierską DPD. Należy też wspomnieć, że książki przyszły do mnie w świetnym stanie, było żadnym zagiętych rogów, ani wgnieceń na okładce.

                                         
A tak o to prezentują się moje książki


Wyświetlanie 2015-07-16 14.59.58.jpgWyświetlanie 2015-07-16 15.00.11.jpg
Wyświetlanie 2015-07-16 15.12.01.jpg
                       
Wyświetlanie 2015-07-16 15.12.23.jpg
Wyświetlanie 2015-07-16 15.12.34.jpg



 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz