sobota, 15 sierpnia 2015

Sezonowcy wszędzie...

 Cześć wszystkim! Jak Wam mijają wakacje?  Moje są bardzo zakręcone, więc za bardzo nie mam czasu na wstawianie nowych postów za co bardzo przepraszam. Dzisiaj wreszcie znalazłam czas na napisanie notki, którą planowałam od dawna.
  Chciałabym z Wami porozmawiać o tzw. ''sezonowcach''. Są to osoby, które mimo, że nie przeczytały ani jednej książki z danej serii to są jej, jak sami twierdzą największymi fanami. Nazywani są oni ''sezonowcami'', ponieważ interesują się tą serią tylko wtedy gdy jest ona modna, a gdy przejdzie cały szum owa książka odchodzi w zapomnienie. Np. ''Igrzyska Śmierci'', czyli bardzo popularna trylogia, zna ją praktycznie każdy, ale nie każdy przeczytał, choć w listopadzie kiedy wychodzi druga część ''Kosogłosa'' znowu wszyscy będą udawać  jej fanów. Mnie osobiście bardzo to denerwuje, bo jak można nazywać się fanem książki, gdy nawet nie wie się o co w niej chodzi? Równie wkurzający są ludzie, którzy obejrzeli tylko ekranizację i już uważają się za wielkich znawców.
 Więc to by było na tyle, piszcie w komentarzach co Wy sądzicie o sezonowcach.

PS. Dzisiaj moja ulubiona aktorka Jennifer Lawrance obchodzi 25 urodziny! Wszystkiego najlepszego Jennifer!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz