niedziela, 30 sierpnia 2015

Czytelnicze Nawyki Tag

Cześć wszystkim! Dzisiaj przychodzę do Was z Tagiem Czytelnicze Nawyki. Mimo, że nikt mnie do tego tagu nie nominował, to i tak postanowiłam go zrobić. No to zaczynamy!


1. Czy masz w domu konkretne miejsce do czytania?
Oczywiście! Nigdzie nie czyta mi się lepiej niż we własnym łóżku. :)

2. Czy w trakcie czytania używasz zakładek czy przypadkowych świstków papieru?
Raczej używam zakładek, ponieważ w mojej szkole często zakładki są dawane razem z dyplomem jako nagrodę w różnych konkursach i przez to mam ich całkiem sporo.

3. Czy możesz po prostu skończyć czytać książkę, czy musisz dojść do końca rozdziału lub do pełnej liczby stron?
Nie potrafię po prostu skończyć czytać, tylko zawsze muszę dojść do końca rozdziału.

4.Czy pijesz albo jesz w trakcie czytania książki.
Dosyć często zdarza mi się pić, ale nigdy nie jem podczas czytania.

5.Czy jesteś wielozadaniowa? Potrafisz np. oglądać film lub słuchać muzyki i jednocześnie czytać książkę?
Tak, potrafię słuchać muzyki, która podczas czytania mi nie przeszkadza. Często też włączam telewizor podczas czytania, bo dźwięki bardzo pomagają mi w skupieniu się na danej książce.

6. Czy czytasz jedną książkę, czy kilka na raz?
Jedną, dwie....ewentualnie pięć. :)

7. Czytasz w domu, czy gdziekolwiek?
Jest mi obojętne gdzie czytam. Mogę czytać wszędzie.

8. Czytasz na głos, czy w myślach?
Zdecydowanie w myślach! Wprost nienawidzę czytać na głos!

9. Czy czytasz na przód poznając zakończenie, lub pomijasz jakieś fragmenty książki?
Zdarza mi się to tylko wtedy, gdy czytana przeze mnie książka to okropnie nudna szkolna lektura. W takich przypadkach pomijam spore fragmenty.

10. Czy zaginasz książką grzbiety?
Nie! Nigdy! Dbam o moje książki jak tylko mogę, a zaginanie im grzbietów  to jak łamanie ich kręgosłupów!

To by było na tyle jeżeli chodzi o ten tag. Mam nadzieję, że spodobał Wam się on w moim wykonaniu. Jeżeli chodzi o nominację to nie nominuję nikogo konkretnego

2 komentarze: