wtorek, 19 stycznia 2016

Social Media Book Tag

Cześć wszystkim!
Tym razem mam dla Was Social Media Book Tag, czyli tag, który zrobił już każdy oprócz mnie. Z racji tego, że już dawno żadnego tagu na moim blogu nie było to postanowiłam jakiś wykonam. Zasady tagu są bardzo proste. Do różnych portali społecznościowych trzeba dopasować odpowiednie książki. Zatem zaczynamy!

Twitter
Twoja ulubiona krótka książka?

Moją ulubioną krótką książką zdecydowanie jest Książę Mgły autorstwa Carlosa Ruiza Zafona. Uwielbiam ją za jej niesamowity klimat (bo akcja rozgrywa się w pierwszej połowie dwudziestego wieku, w małym nadmorskim miasteczku), za jej nieprzewidywalność i bardzo dobrze wykreowanych, interesujących bohaterów.



Facebook
Książka, którą każdy już przeczytał i poczułeś presję, aby ją przeczytać

Taką książką jest Fangirl dobrze Wam wszystkim znanej Raibow Rowell. Poczułam presję przeczytania jej kiedy byłam wręcz bombardowana pozytywnymi recenzjami na portalach, blogach czy kanałach na Youtube. Poczułam, ze omija mnie coś naprawdę fajnego i jak najszybciej powinnam się z Fangirl zapoznać. Przeczytałam ją i ani trochę nie żałuję, bo jest jedną z moich ulubionych książek 2015 roku.


Tumblr
Książka którą przeczytałeś zanim stała się popularna

Jedyną taką książką, a właściwie serią jest Felix, Net i Nika. Choć nadal nie jest bardzo popularna, aczkolwiek zna ją już coraz więcej osób, to kiedy 4 lata temu ją poznałam, nie słyszał o niej nikt.


Myspace
Książka, którą nie pamiętasz czy Ci się podobała czy nie

Nigdy jeszcze nie zdarzyło mi się, abym zapomniała to czy książka  przypadła mi do gustu czy nie. Przyznaję, zdarza mi się nie pamiętać niektórych zwrotów akcji czy bohaterów, ale zawsze pamiętam swoje odczucia względem książki.

Instagram
Książka tak ładna, że musiałeś zrobić jej zdjęcie
Do tej kategorii idealnie pasuje cała seria Rywalki. Ich okładki są tak piękne i "królewskie", że robiłam im różne sesje zdjęciowe oraz pojawiły się w moim zestawieniu najładniejszych okładek.

Youtube
Książka do której chciałbyś zobaczyć ekranizację

Bardzo chciałabym wreszcie zobaczyć ekranizację Wiernej, której premiera jest już 18 marca! Jestem nią ogromnie  podekscytowana i od jakiegoś czasu odliczam dni do jej premiery. Bardzo chce ją zobaczyć, bo zależy mi na tym, by dowiedzieć się jak ukazano różne miejsca i wydarzenia.

Goodreads
Książka, którą polecasz wszystkim
Gorąco wszystkim poleca powieść Love Rosie autorstwa Ceceli Ahren. Jest ona dość nietypowa, bo jest napisna  tylko w formie SMS-ów, e-maili, zaproszeń itp. Opowiada o dwójce przyjaciół: Rosie i Aleksie, którzy są praktycznie nierozłączni. Sytuacja się zmienia wraz z przeprowadzką Aleksa z Irlandii do Bostonu, przez co ich przyjaźń jest narażona na ciężką próbę. Serdecznie polecam!

1 komentarz:

  1. Super tag ! Ja często zapominam o czym jest książka, bo dużo czytam na wattpadzie i papierowe :D
    http://side-of-life.blogspot.com/ - KLIK!

    OdpowiedzUsuń