niedziela, 29 listopada 2015

Ulubieńcy listopada 2015

Cześć wszystkim!
Nadszedł koniec listopada, więc postanowiłam pokazać Wam moich ulubieńców w poszczególnych kategoriach. Na moim blogu nie było wcześniej tego typu postów, ale mam nadzieję, że ulubieńcy w moim wykonaniu Wam się spodobają.


1.Film

Tutaj pewnie nikogo nie zdziwię, ale moim ulubionym filmem był ''Kosogłos cz. 2'', czyli ostatnia adaptacja filmowa mojej ulubionej trylogii. ''Kosogłos'' był wprost fantastyczny! Zachwyciły mnie świetne charakteryzacje, wspaniała gra aktorów i każdy zwrot akcji.


2.Książka

Moją ulubioną książką w tym miesiącu była ''Fangirl'' autorstwa Raibow Rowell, czyli świetna powieść obyczajowa dla każdej wielbicielki książek. Nie będę o niej pisać więcej, ponieważ niedługo pojawi się jej recenzja.


3. Piosenka

Przez cały miesiąc słuchałam ''Hello'', czyli najnowszej piosenki Adele, w której jestem po prostu zakochana. Jeśli jeszcze jej nie słyszeliście (co w sumie jest nie możliwe, bo ona cały czas leci w radiu) to koniecznie musicie jej posłuchać.


4. Aplikacja

W listopadzie bardzo często używałam aplikacji Duolingo, służącej do nauki języków. Bardzo mi się ona spodobała, bo są tam różne ciekawe testy i wiele możemy się nauczyć. Dzięki tej aplikacji możemy poznać m. in. język angielski, niemiecki, francuski i esperanto.


5.Kanał YouTube

W tym miesiącu moim ulubionym kanałem był ten prowadzony przez Abi-booktuberkę, która jest przesympatyczną osobą, świetnie opowiada o książkach i robi rozmaite książkowe tagi.
https://www.youtube.com/user/MissAbigail27

1 komentarz:

  1. W niedzielę dodam recenzję całej trylogii w ekranizacji filmowej:) zapraszam:)
    http://przewodnik-czytelniczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń