niedziela, 15 listopada 2015

BOOK HAUL #1




Cześć wszystkim!
Tym razem mam dla Was book haul, czyli po prostu pokażę Wam książki, które zakupiłam w ostatnim czasie, nie jest ich dużo, bo tylko 4. Zatem zapraszam!


1. "Cyrk nocy" Erin Morgenstern


Znalezione obrazy dla zapytania cyrk nocy


Książkę już skończyłam czytać, ale nie zdradzę Wam o niej zbyt dużo po chcę niedługo napisać jej recenzje. Powiem tylko, że akcja rozgrywa się pod koniec XIX wieku w tajemniczym cyrku w biało-czarne pasy. Jest w niej mnóstwo ciekawych opisów co nadaje jej niesamowity klimat.


2. "Cztery'' Veronica Roth
Znalezione obrazy dla zapytania cztery

Jest to początek uwielbianej przeze mnie trylogii ''Niezgodna'' napisany z perspektywy Tobiasa. Powiem szczerze, że na początku myślałam, że ''Cztery'' jako dodatkowa część do trylogii został napisany tylko dla pieniędzy. Jednak po przeczytaniu tej powieści moje poglądy na na jej temat zmieniły się o 180 stopni, bo historia napisana z perspektywy Tobiasa jest bardzo ciekawa. Możemy poznać go z trochę innej strony i dowiedzieć się o nim więcej.


3. ''Fangirl'' Raibow Rowell

Znalezione obrazy dla zapytania fangirl

  ''Fangirl'' opowiada o życiu nastoletniej Cath, która jest wielką fanką serii książek o losach nastoletniego czarodzieja Simona Snowa. Dziewczyna idzie na studia, gdzie poznaje Reagan i przesympatycznego Leviego. Przez wyjazd do obcego miasta jej życie okropnie się komplikuje, a sprawy nie ułatwia jej zbuntowana siostra bliźniaczka. Mimo wszystko ''Fangirl'' bardzo lekka i przyjemna obyczajówka. Czytało mi się ją szybko i miło spędziłam z nią czas.    


4. ''Miasto kości'' Cassandra Clare
Znalezione obrazy dla zapytania miasto kości
  Książka już od pierwszej strony wciągnęła mnie bez reszty. Wprost pokochałam wspaniały świat Nocnych Łowców, podobnie jak świetnie wykreowanych bohaterów. Bardzo spodobał mi się także styl pisania autorki, który jest fantastyczny. Wspaniałe opisy, wartka akcja i niesamowity humor. Czegoż chcieć więcej?                                                                                                                                   



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz