niedziela, 20 grudnia 2015

Książki na Święta Bożego Narodzenia



Często zadajemy sobie pytanie: jakie książki przeczytać podczas Świąt? Z tego powodu pokaże Wam dzisiaj książki, które według mnie na ową okazję są idealne.



''W śnieżną noc''- John Green, Lauren Myracle, Maureen Johnson

Znalezione obrazy dla zapytania w śnieżną noc


Są to 3 świąteczne opowiadania, które większość z Was już pewnie zna, ale tym, którzy jeszcze po tę powieść nie sięgnęli gorąco zachęcam do zapoznania się z nią. Przyznaję się do tego, że kupiłam tę książkę najbardziej ze względu na opowiadanie napisane przez Greena, jednak 2 pozostałe są równie fantastyczne.
Należy też wspomnieć, że mimo tej całej słodko-świątecznej otoczki książka nie jest zbyt cukierkowata, ale za to bardzo życiowa.


''Podaruj mi miłość''- praca zbiorowa
                                                                Znalezione obrazy dla zapytania podaruj mi miłość książka
Tutaj znów mamy do czynienia z opowiadaniami, jednak tym razem jest ich 12. Mimo tego, że  to książka typowo młodzieżowa, to jest bardzo wartościowa, skłania nas do refleksji i pokazuje jak piękne są święta, a przy tym czytało mi się ją naprawdę przyjemnie.



''Harry Potter''- J. K. Rowling
                                                      Znalezione obrazy dla zapytania harry potter książki
Harry'ego Pottera każdy zna i mimo, że nie jest to typowo świąteczna książka to i tak pojawiła się w moim zestawieniu. Jest tak, ponieważ od zawsze Święta kojarzyły mi się z ogromnymi choinkami, ściętymi przez Hagrida, gałązkami jemioły, zwieszającymi się z sufitu i wspaniałą ucztą w Wielkiej Sali. No bo kto, nie chciałby przeżyć takich świąt?!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz