niedziela, 25 października 2015

Top 5 księgarni internetowych

Cześć wszystkim! Dzisiaj pokażę Wam 5 internetowych księgarni, w których  moim zdaniem najbardziej opłaca się robić książkowe zakupy. W niektórych z nich już kupiłam książki, a w niektórych dopiero zamierzam, ale i tak postanowiłam napisać post o takiej tematyce. Naprawdę warto jest kupować książki w sklepach internetowych, ponieważ są dużo tańsze, a poza tym można tam znaleźć tytuły często niedostępne w stacjonarnych księgarniach.

(kolejność przypadkowa)

5. Czytam.pl

Jeszcze nie miałam okazji robić tam zakupów, jednak słyszałam wiele dobrych opinii. Ceny są naprawdę przystępne, można kupić tam znane książki za kilkanaście(!) złotych,wybór jest całkiem spory, a przesyłka tania. Czego chcieć więcej!


4. Książkaiprezent.pl

Największym plusem tej księgarni są prezenty, które można dostać za wydanie określonej kwoty, np. za wydanie 65 zł otrzymuje się zestaw świetnych gumowych zakładek, za to do każdych zakupów dołączany jest zestaw zwykłych zakładek. Mimo, że nie jest to najtańszy sklep to dzięki tym prezentom opłaca się tam robić zakupy.


3. Taniaksiążka.pl

Część książek jest tam w normalnych cenach, jednak niektóre można kupić za 9, a nawet 3(!) zł.
Ponadto do zamówień często dołączane są kupony na 10 zł na zakupy w tej księgarni. Niewątpliwym plusem jest także szybka i tania przesyłka.


2. Nieprzeczytane.pl

Zdecydowanie najtańsze książki w internecie. Przesyłka jest tania i szybka. Jedynym minusem jest to, że sporo książek jest tam niedostępne.


1.Aros.pl

Księgarnia,w której zdecydowanie najczęściej składam zamówienia. Jest tam dostępne naprawdę dużo książek, w bardzo przystępnych cenach. Mój zdecydowany ulubieniec.

8 komentarzy:

  1. Ja kupuje z tej pierwszej zawsze :3
    Dziękuję za obserwacje, z przyjemnością zostaje na dłużej :*

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejść w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja najczęściej kupuję na Czytam.pl albo na Nieprzeczytane.pl ;) Na Arosie czasami ksiązki przychodzą zniszczone więc trzymam się od niej z daleka (chociaż z tego co mówisz wynika, że nie zdarzyło ci sie dostać zniszczonej)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele razy zamawiałam książki przez Internet, jednak tylko w Matrasie. O tych stronach nigdy nie słyszałam. W pierwszej kolejności na pewno wypróbuję Taniaksiążkę i Książkaiprezent, zachęciły mnie ceny i zakładki w prezencie. Pozdrawiam ciepło i dziękuję za obserwację :)

    ksiezycowegdybanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zapoznać się z tymi księgarniami choć na półkach zalegają stosy nieprzeczytanych książek... ;D Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog :) obserwacja za obserwacje ? :) zapraszam na mojego bloga http://fashinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja często kupuję na Bonito z dostawą do kiosku Ruchu. Wychodzi taniej niż w wielu innych księgarniach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zawsze wybieram dostawę do kiosku Ruch, a Bonito i Aros mają tego samego właściciela, z tą różnicą, ze Bonito to księgarnia, a Aros jest bardziej dyskontem książkowym
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Niedawno odkryłam nieprzeczytane.pl i tam teraz zamierzam tylko kupować książki:) inne też przejrzę:)
    http://przewodnik-czytelniczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń