niedziela, 11 października 2015

Czytelniczy albo albo tag

Cześć wszystkim!
Tym razem przychodzę do Was z kolejnym naprawdę świetnym tagiem czytelniczym. Bez zbędnego przedłużania zapraszam do czytania!

1. Wolisz czytać tylko trylogie czy powieści jednotomowe? 
 Już przy pierwszym pytani mam problem z odpowiedzią. Z jednej strony wolę powieści jednotomowe, ze względu na to, że w jednej książce mam zawartą całą historię i nie muszę miesiącami czekać a kolejną część. Jednak z drugiej bardziej przemawiają do mnie trylogie, bo z reguły bardzo przywiązuje się bohaterów i później nie potrafię się z nimi rozstać.


2. Wolisz czytać tylko autorki, czy tylko autorów?
Kolejne trudne pytanie. Z jednej strony John Green, Carlos Ruiz Zafon, Rafał Kosik, a z drugiej J. K. Rowling, Suzanne Collins, Veronica Roth. Jednak z bólem serca przyznaję, że chyba wolę autorki.


3. Wolisz kupować tylko w Empiku, czy tylko na stronach internetowych?
Zdecydowanie bardziej wolę kupować książki na stronach internetowych, bo są o wiele tańsze, a odkąd odkryłam Aros.pl to ani razu nie byłam w Empiku.


4. Wolisz żeby wszystkie książki zekranizowano, czy żeby przekształcono je w serial?
Wolę, aby książki zekranizowano, bo po prostu do seriali nie jestem przekonana.


5. Wolisz czytać 5 stron dziennie, czy 5 książek tygodniowo?
Oczywiście, że 5 książek tygodniowo! W drugim przypadku jedną książkę czytałabym 3 miesiące.


6. Wolisz być profesjonalnym recenzentem, czy autorem?
Jeśli miałabym talent pisarski to wolałabym zostać profesjonalnym autorem, jednak zważywszy na to, że owego talentu nie posiadam to wybieram profesjonalne recenzowanie książek.


7. Wolisz czytać 20 książek w kółko, czy sięgać po nowe pozycje?
Wybór jest oczywisty, Wolę sięgać po nowe pozycje i poznawać nowe historie.


8. Wolisz być bibliotekarzem czy sprzedawcą książek?
Raczej sprzedawcą książek. Mogłabym pomagać molom książkowych w wyborze odpowiednich powieści, a do biblioteki (przynajmniej w mojej miejscowości) chodzą raczej znudzeni uczniowie, szukający szkolnych lektur.


9. Wolisz czytać tylko jeden ulubiony typ literatury czy wszystko poza nim?
Wolę czytać jeden ulubiony typ literatury, bo nie mogę żyć bez mojej ukochanej fantastyki<3.


10. Wolisz czytać książki fizyczne czy e-booki?
Zdecydowanie książki fizyczne. Lubię widzieć i czuć to o czytam, a poza tym nic nie zastąpi zapachu nowej książki.


To by było już na tyle. Piszcie w komentarzach wasze odpowiedzi na pytania z tego tagu. Do następnego postu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz